4 Haziran 2021 Cuma

Unreal Engine 5'e Geçtik | Bishamon's Wrath | Yapımcı Günlükleri #8


2019 yılında başladığımız "Bishamon's Wrath" adlı oyunumuza bir süre ara vermiştik. Oyunun ne durumda olduğuyla alakalı epey bir soran olduğu için yeni bir video çekmek mecburi bir hal aldı ve işte karşınızda yeni video. Neler Değişti ve Değişecek: -Oyun motoru UE4'ten UE5'e yükseltildi. -Oyunun haritası genişletiliyor. -Hareketsiz objeler için UE5'in yeni optimizasyon dostu sistemi "Nanite" kullanılacak. -Bazı Texture/Kaplama güncellemeleri yapılacak. -Karakterlerin Base modelleri için Meta Human kullanılacak. -Gece Gündüz döngüsü ekleniyor. -Mitolojik düşmanlar eklenecek. -İnsanların kabuslarına giriş yapabildiğiniz bir sistem eklenecek. Şimdiden destek veren herkese teşekkürler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder